!!!!

بسیار از شهیدان گفتیم و شنیدیم ولی فقط شهیدان از حال شهیدان خبر دارند 

تا پیروزی راهی نیست

 

 

 

تا تشکیل انقاب اسلامی دیگر راهی نمانده  

  

 

 

حکم اعدام دو نفر از مدیران سایتهای مستهجن صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب تهران
گفت: «حکم اعدام دو نفر از مدیران سایت‌های مستهجن در دو شعبه مختلف صادر شده که
برای تایید به دیوان عالی کشور ارسال شده است.»
ادامه مطلب ...

تربیت رهبران آینده کشورهای‌اسلامی در پروژه آمریکایی

وسسه "قدرت بخشی به صلح" پروژه‌ای را با نام "برنامه بین‌المللی رهبری
زنان به زنان" آغاز کرده که در این برنامه به زنان نخبه برای رهبری گروه‌های حامی
آمریکا آموزش‌های خاص داده می‌شود.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، در سال ۲۰۰۶ موسسه "قدرت بخشی به صلح" پروژه‌ای را با نام "برنامه بین‌المللی رهبری زنان به زنان" به منظور دعوت از زنان نخبه کشورهای عربی و اسلامی به آمریکا آغاز کرد.

این موسسه با همکاری دانشگاه "هاروارد" و دانشگاه "لزلی" تلاش می‌کند زنانی را تربیت کند که بتوانند گروه‌ها و جوامع را در کشورهای خود مدیریت کنند. در عین حال این برنامه به آمریکا کمک خواهد کرد تا در کشورهایی که با آمریکا روابط سیاسی خوبی ندارند، بتواند روابط مستحکمی با گروه‌های مختلف زنان داشته باشد.

در حال حاضر حدود ۵۵۰ زن نخبه از آمریکا و از ۳۰ کشور اسلامی  در شبکه رهبران زن این برنامه حضور دارند.

در این برنامه تلاش می‌شود تا توانمندی‌های رهبری و تخصصی را به منظور کسب مهارت‌های مورد نظر به اعضا منتقل کند. شرکت کنندگان همچنین زنان دیگری را از نقاط مختلف دنیا ملاقات کرده و به تعامل با ایشان می‌پردازند.

در این برنامه تلاش می‌شود تا مهارت‌هایی مانند: مطالبه جایگاه زنان تصمیم‌گیر، بررسی جایگاه زنان در رهبری فرهنگی، مناصب دولتی و عمومی و تکنولوژی و سواد رسانه‌ای تقویت شود.

هدف این برنامه آن است که زنان جوان را برای در دست گرفتن مناصب رهبری در آینده، آماده کند. به منظور پذیرفته شدن در این برنامه متقاضیان باید علاقمندی خود را به توسعه رهبری، روند دموکراتیک و دیپلماسی عمومی، به خوبی نشان دهند.

در پایگاه اینترنتی این مرکز آمده است، زنانی در این پروژه تربیت خواهند شد که در برابر چالش‌هایی اینچنینی و در گستره‌ای بین‌المللی ایستادگی کرده‌اند و از این طریق توانمندی‌های رهبری را در خود تقویت کرده و در ‌‌نهایت تغییراتی را ایجاد کنند. نکته مهم این است که شما به یک شبکه دائم العمر و جهانی از زنان جوان متصل خواهید شد که از یکدیگر حمایت کرده و به منظور ایجاد تغییراتی مثبت در سراسر دنیا با یکدیگر همکاری خواهند کرد.