چرا سال 91 ، سال حمایت از تولید ملی نام گرفت؟



سال جهاد اقتصادی در واقع قوام دهنده به دوسال گذشته است چرا که اگر دیدی کلان به دوسال قبل داشته باشیم شاهد خواهیم بود که بیشتر اهداف این نامگذاری ابعاد فردی را در برمی گیرد تا ابعاد اجتماعی را،چرا که هم سال اصلاح الگوی مصرف نگاه شخصی دارد و بعد خانواری دارد و هم سال همت مضاعف و کار مضاعف که بر عهده افراد جامعه است اما سال جهاد اقتصادی حرکت جمعی و اجتماعی را می طلبد که باید کار با جدیت بسیار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
ادامه مطلب ...

برای چه از «قلاده‌های طلا» می‌ترسند؟

http://www.iranvij.ir/wp-content/uploads/2012/03/%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D9%84%D8%A7.jpg

حمید داوودآبادی در یادداشتی برای فیلم قلاده‌های طلا نوشته است: 

 
خسته نباشی برادر. خدا قوت. خدا خیرت بده. آخرش یکی پیدا شد یک چیزی درباره فتنه 88 بسازد و پته فتنه گران و اربابانشان را بریزد روی آب.
 
من اهل تاکتیک نیستم و از تکنیک هم سر درنمیارم! فقط با محتوا کار دارم. این که ساختار فیلم چگونه بود و این حرفها، مال اهل فن و سینماگرانه، نه من.
 
شب گذشته در سالن نمایش وزارت ارشاد، فیلم «قلاده‌های طلا» که قرار بود در برج میلاد به نمایش دربیاد، در جمعی تقریبا خصوصی و بسته، نمایش داده شد.
 
«قلاده‌های طلا» که به واقع صریح‌ترین و رک‌ترین فیلم سیاسی سال‌های پس از انقلاب اسلامی است، طی ماه‌هایی که ساخته و پرداخته شد، با حملات و تهاجم زیادی چه از جانب دشمنان و فتنه گران، و چه از جانب مثلا دوستان! رو به رو شد.
 
به ادامه مطلب رجوع شود
ادامه مطلب ...